Thursday, October 27, 2011

Pengumuman Sempena Deepavali


Ramai orang mengutus surat, menghantar emel, mengirim merpati, bertanya melalui sistem pesanan ringkas, buat page di Facebook dan tidak kurang menumbuk saya di kedai mamak dengan hajat cuma satu. "Bilakah saya mahu mengemaskini blog saya?"

Pertanyaan yang dilemparkan dengan nada cacian ini sudah menjadi lumrah bilamana saya di dalam keadaan sibuk yang teramat sangat dan tidak dapat mengupdate seperti selalunya. Jadi, saya dengan rasa sukacita ingin mengumumkan bahawa saya akan membuat satu transformasi baru pada blog ini. Harapnya tidak menjadi seperti transformasi Najib yang dikatakan transformasi membuahkan hasil namun Ketua Audit mengumumkan sebaliknya. 

Jadi, hanya masa saja yang akan menjadi penentunya. Selain itu, saya akan membuat satu post mengenai cikgu Geografi saya dulu. Itupun saya akan update kemudian. Sekarang, tidur dahulu. Sekian, berita Deepavali hari ini.

No comments:

 
Google Analytics Alternative