Monday, June 27, 2011

Nasihat Musim Transfer


Kalau berkesempatan aku berjumpa Wenger bila Arsenal turun Bukit Jalil 13 Julai nanti, aku nak suggestkan kat dia supaya angkat sorang player ni. Bukan apa, semalam aku menonton Piala Dunia di Jerman dan aku terpikat dengan player ni. Player ni main untuk kelab Olympique Lyonnais dan memegang kerakyatan Perancis walaupun berasal daripada Algeria. Memang cocok sangatlah dengan nafsu Wenger yang memang suka dan gilakan orang Perancis membarisi skuad Arsenal.

Gaya permainan dia tak ubah macam Zinedine Zidane dan ramai media memuji dia sebagai Zidane 'versi lain'. Lagipun umurnya masih muda dan tak mustahil dia boleh menyinar seperti Alexander Hleb dulu. Jadi, kalau dapat peluanglah, aku nak sarankan kat Tok Wenger supaya sambar Louisa Necib nih. Memang boleh pergi jauh dia ni. 


P/S - Tak boleh ek? Tapi memang betul macam Zidane beb. Tak caye lu orang tengok Piala Dunia Wanita kat Astro nanti bila ade Perancis main. Kekeke....

No comments:

 
Google Analytics Alternative